Introduction » CRTANJE » Pastele
Pastel
Nudimo vam visokokvalitetne umjetničke pastele iz proizvodnje nizozemskog proizvođača umjetničkih potrepština Royal Talens.
U ponudi imamo krevete ovih marki Rembrandt, Van Gogh i Royal Langnickel. Istovremeno, kao ekskluzivni distributer umjetničkih materijala Royal Talens za Slovačku, garantiramo vam najniže cijene na tržištu!
Za pastele vam nudimo i mogućnost odabira Pripreme za pastelnu.
Bestselling Pastele
Uljane pastele Talens Van Gogh Masne uljane pastele Royal Talens Van Gogh, na bazi mineralnih ulja i voskova, pastele su visoke kvalitete s vrlo dobrim nanosom boje. Dolaze u 90 nijansi boja pogodnih za razne podloge.
0.89 € including Tax
Rembrandt suhi pastel - razne nijanse REMBRANDT suhe pastele (kom)Najpoznatije i najkorištenije u svijetu nježne suhe pastele, koje karakterizira njihova mekoća i savršena sposobnost nanošenja boja. Izrađene su od pigmenata najniže kvalitete zajedno...
2.00 € including Tax
Uljane pastele koje se mogu miješati s vodom ArtCreation – set od 12 kom ArtCreation uljane pastele, koje se mogu miješati s vodom, kremaste su uljane pastele svijetlih, živopisnih boja. Ove se pastele mogu koristiti i miješati na isti način kao i...
3.50 € including Tax
Uljane pastele Van Gogh – set od 60 pastela Masne uljane pastele Royal Talens Van Gogh, na bazi mineralnih ulja i voskova, pastele su visoke kvalitete s vrlo dobrim nanosom boje. U ponudi je 90 nijansi boja pogodnih za razne podloge.
21.99 € including Tax
Suhe pastele Van Gogh – (kom) Van Gogh je, s obzirom na kvalitetu, marka za modernog umjetnika! Zahvaljujući uravnoteženoj kombinaciji kaolina i pigmenta, mogućnost da će se pastele slomiti i raspasti vrlo je mala, a ako se to i dogodi, prijenos boja...
1.45 € including Tax
Uljane pastele koje se mogu miješati s vodom ArtCreation – set od 24 kom ArtCreation uljane pastele, koje se mogu miješati s vodom, kremaste su uljane pastele svijetlih, živopisnih boja. Ove se pastele mogu koristiti i miješati na isti način kao i...
7.29 € including Tax
Suhe pastele REMBRANDT - Storm Greys - set od 5 napola pastela Rembrandt soft pasteli su svjetski poznate pastele profesionalne kvalitete koje se izrađuju samo od najčišćih pigmenata i najkvalitetnije kaolinske gline. Proizvedeni su u Nizozemskoj pod...
6.30 € including Tax
Suhe pastele REMBRANDT - Earth Reds - set od 5 napola pastela Rembrandt soft pasteli su svjetski poznate pastele profesionalne kvalitete koje se izrađuju samo od najčišćih pigmenata i najkvalitetnije kaolinske gline. Proizvedeni su u Nizozemskoj pod...
6.30 € including Tax
Van Gogh uljane pastele - National Gallery – set od 12 pastela U suradnji s Nacionalnom galerijom u Londonu, ovaj prekrasan set uljnih pastela predstavlja naslovnicu sa slike Vincenta Van Gogha iz 1890. pod nazivom "Duga trava s leptirima". Ovi Van...
8.89 € including Tax
Suhe pastele Royal & Langnickel – set od 24 kom. Mekane pastele Royal & Langnickel dostupne su u raznim bogatim pakiranjima u boji i nježnim nijansama prikladnima za sve vrste radova s pastelama. Ove mekane pastele baršunaste su teksture koja...
9.65 € including Tax
Royal & Langnickel Essentials 36 mekih kvadratnih pastela
Royal & Langnickel set od 15 raznobojnih kistova
Bruynzeel Design pastelne olovke u kutiji od 24 boje
Bruynzeel Design pastelne olovke u kutiji od 12 boja
Rembrandt Luxury set suhih pastela 30+15
Da li je potrebno popraviti fiksne pastelne radove?
Jedna od specifičnih karakteristika pastelnog slikarstva je njegov baršunasti izgled. Nakon pričvršćivanja izgled djela mijenja se, ovisno o količini upotrijebljenog sredstva za fiksiranje. Ako koristite previše fiksativa, boje mogu izgledati tamnije, a slika i dalje neće biti otporna na mrlje, zato budite oprezni! Neki umjetnici ne koriste fiksative da bi sačuvali specifičan izgled pastele.
Je li moguće koristiti neograničenu količinu fiksativa?
Jedna od specifičnih karakteristika pastelnog slikarstva je njegov baršunasti izgled. Nakon pričvršćivanja izgled djela mijenja se, ovisno o količini upotrijebljenog sredstva za fiksiranje. Ako koristite previše fiksativa, boje mogu izgledati tamnije, a slika i dalje neće biti otporna na mrlje, zato budite oprezni! Neki umjetnici ne koriste fiksative da bi sačuvali specifičan izgled pastele.
Kako najbolje kadrirati pastelni rad?
Kad uokvirujete pastelu, pastel ne smije dodirivati staklo. Ako pastel počiva na čaši, pastel će ostati na staklu sve dok je rad stavljen uokviren na staklo. Ako odaberemo djelo ispod stakla, vidjet ćemo da imamo dvije slike: jednu na papiru, a drugu na staklu. Drugim riječima: slika je oštećena! Da bismo lako izbjegli takve neugodnosti, na sliku jednostavno dodamo nosač. Ova prostirka mora biti dovoljno jaka da niti jedan dio papira ne dodiruje staklo.
Može li se popraviti rad s uljnim pastelima?
Rad s uljnim pastelama može se popraviti Talensovim uljnim pastelnim lakom 060. Ovaj lak na vodenoj osnovi u boci je mliječno bijele boje, suši se u roku sat vremena, a na slici se formira bezbojni, prozirni sloj laka, zahvaljujući kojem je slika otporna na mrlje. Lak nema utjecaja na efekt boje, nakon sušenja daje saten sjaj.
Je li moguće kombinirati ulje pastel s akrilnom bojom?
Jedno od ograničenja akrilne boje je da se ova vrsta boja ne lijepi na masne površine, a samim tim i na uljne pastele. Pa, korištenje uljanih pastela za akrilnu boju nije problem. Međutim, uljne pastele ne tvore film otporan na mrlje. Ako se slika izrađuje u ovoj kombiniranoj tehnici i nije uokvirena iza stakla, vjerojatno je osjetljivija na oštećenja. Ovo se može spriječiti mijenjanjem boje u one dijelove gdje su se koristile uljne pastele, lakom s uljnom bojom. Lak je vodootporan i štiti uljne pastele od razmazivanja. Adhezija na akrilnoj boji je također izvrsna. NAPOMENA: Lakovi za uljane pastele se u ovom slučaju ne smiju smatrati konačnim lakom. U slučaju kasnijih restauratorskih radova, ovaj lak se ne može ukloniti bez oštećenja uljnih pastela i akrilnih boja istovremeno. Štoviše, završni lak na bazi vode može tvoriti bijeli film.
Na kojoj podlozi je prikladan suhi pastel?
Teoretski, bilo koji supstrat se može koristiti ako ima dovoljnu površinsku strukturu. Obično se koristi papir. Da bi nanio više boje, papir treba određenu površinsku teksturu. Papir za skicu, koji je na primjer prikladan za sibirski ugljik, previše je gladak i / ili pretežak da zadrži dovoljnu količinu boje.